Shit!

Sorry for bad update igår. Men jag sov bort hela fredagskvällen :O Började med att jag gick i skolan, sen efter skolan följde Joakim med hem hit. Han gick vid 6 ungefär, då gick jag och la mig i soffan somnade på 1 minut, sen sov jag i kanske 1 timme, då sa mamma att jag skulle lägga min i sängen istället och jag sov till halv 9 imorse :o Från 6 på kvällen till halv 9 nästa dag, är det normalt eller? Men mådde faktiskt inte så bra, mådde illa, hade ont i huvudet och sånt.
Skönt var det i alla fall. Nu ska jag hoppa in i duschen och klä på mig lite kläder för jag och mamma ska åka iväg en sväng. Ska kolla på lite saker till mitt rum. Ni får ha det så bra så uppdaterar jag er senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0