Mitt 2010

Mitt 2010 började lugnt och med massor av roliga stunder med jempis. Våran humor då asso, galet kul.
Jag var helt galen i one tree hill så det var typ det jag gjorde på dagarna förutom att träna & vara med matilda och jennie.  Jag och Jennie var även med Andreas & Robin ett tag, mer på det behöver vi inte gå in på. Var med matilda väldigt mycket och tog kort ute och tappade bort hennes sko i snön. Ja i början av mitt 2010 hände inte mycket, tränade för det mesta. Men sen när sommaren kom så åkte jag utomlands med min bror&mamma. Sen umgicks jag mycket med matilda, nathalie och kevin. Spelade även eken cup mot dom som var äldre och vann hela skiten sen spelade jag även en partille cup final i somras. Sommaren 2010 var det mycket drama och många tårar. När skolan började igen det var då mitt liv började gå nerför. Jag har aldrig gråtit så mycket någonsin från Juli - December ..
Jag ville bara bort då, ville bort från allt. Allt hände på samma gång och jag var inte stark nog att klara av det. Jag har aldrig känt mig så liten, osäker och svag som då. Jag klarade inte av att se mina vänner må dåligt, jag klarade inte av all skit jag fick ta, och jag gjorde saker jag inte borde gjort och som jag ångrar idag. Jag har även lärt mig massa saker år 2010. För att det som inte dödat mig har faktiskt bara gjort mig starkare. Och jag har lärt mig att uttrycket " efter nedgångar kommer uppgångar" faktiskt stämmer. Det här har nog varit det sämsta men lärorikaste året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0