Love the game I play

Halloj! Kom nyss ut ur duschen, skönt! Min dag har inte varit så bra faktiskt .. Har varit as trött i skolan, och sen hade vi profil sista, så jävla tråkigt! Och sen så fick jag skjuts hem av Pontus hem från profilen och då var jag glad för att jag skulle komma hem 40 minuter tidigare än vanligt .. Men när jag kommer utanför dörren så hittar jag inte mina nycklar och min bror hade träning och min mamma och pappa var på jobbet, lyckat.. Så åkte tillbaka till hallen och satt där i 1,5h och vänta på att min träning skulle börja. Men fick trevligt sällskap efter en halvtimme iaf. Nu ska jag käka, vi hörs senare!

Bild från märsta.nu, haha. Ful som stryk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0